AVG - GDPR

Naar aanleiding van de nieuwe Europese Wetgeving die 25 mei 2018 is ingegaan zijn wij als onderneming verplicht u mede te delen wat er met uw gegevens gebeurt en hoe lang ze opgeslagen worden. Hieronder volgt een opsomming:

Cookies; Wij van HGH Woondeco (voorheen het Gooische Hofje) plaatsen geen cookies om uw persoonlijke surfgedrag op het internet te volgen. Hier worden dus geen persoonlijke gegevens opgeslagen. Wel wordt er via Google Analytics globale gegevens voor ons bijgehouden als; uit welk land komen de bezoekers van onze webshop, hoeveel bezoekers hebben we op een dag en hoeveel klikken er door vanuit Google naar onze shop (en naar een andere pagina dan de homepage)

Contactformulier; Via het contactformulier kunt u er voor kiezen om met summiere gegevens een vraag of opmerking aan HGH Woondeco door te geven. De gegevens daarvan (voornamelijk uw emailadres) zullen niet worden opgeslagen in een bestand en de email wordt verwijderd zodra de vraag is afgehandeld

Nieuwsbrief; Heeft u zich (via dubbele opt-in) opgegeven voor de nieuwsbrief dan worden de door u verstrekte gegevens opgeslagen op onze server totdat u via het contactformulier aangeeft de nieuwsbrief niet meer te willen ontvangen. Alle gevraagde gegevens worden dan verwijderd.

Wat wordt er opgeslagen als u iets besteld bij HGH Woondeco?
Er zijn twee mogelijkheden (eigenlijk zelfs drie) om bij ons te bestellen, en alle drie hebben aparte vormen van registreren. Dat zijn;
Inschrijven als klant; Als u zich als klant heeft ingeschreven dan worden de door u verstrekte gegevens opgeslagen in een bestand op onze server. Deze gegevens blijven staan totdat u aangeeft dat u ze verwijderd wilt hebben. Deze gegevens zorgen er voor dat u de beloofde spaarpunten zult ontvangen en kan inwisselen bij een volgende bestelling plus ze zorgen er voor dat u een volgende keer gemakkelijker kan inloggen zonder dat u alle gegevens opnieuw in hoeft te vullen. De door u als klant verstrekte gegevens worden voor niets anders gebruikt dan het gemak wat u er van heeft (qua spaarpunten en qua inloggen)
Directe bestelling; Inschrijving als klant is niet nodig. U kunt ook een directe bestelling doen. De daarvoor gevraagde gegevens worden door ons niet in een bestand opgeslagen en worden gewist zodra de bestelling (plus de 30 dagen retourtermijn) is afgehandeld. U komt dan niet in aanmerking voor ons spaarprogramma plus u moet bij een eventuele volgende bestelling al uw gegevens opnieuw invullen.
Een derde optie zou zijn (als u niet wilt dat gegevens van u via internet worden verzonden / opgeslagen) om de bestelling via de email of telefoon bij ons te plaatsen en de betaling via overschrijving te voldoen. Dan worden er dus geen gegevens online opgeslagen. Na verwerking van de order(plus de 30 dagen retourtermijn) worden deze gegevens uit ons orderboek verwijderd.
Bij alle drie de bovenstaande manieren van bestellen geldt; Verzending van alle gegevens van u naar ons gebeurt via een versleutelde en beveiligde SSL verbinding. Dat valt te herkennen aan het slotje links bovenin. Deze verbinding staat qua veiligheid gelijk aan bijvoorbeeld de verbinding met internetbankieren. Ook betalingen via Ideal, Mr.Cash of Sofort Banking lopen over deze beveiligde verbinding

Resumerend; Indien u nooit iets besteld heeft bij ons zijn er dus ook geen gegevens bij ons opgeslagen. Bent u in de periode vanaf 2014 wel klant bij ons geweest dan zijn de bovenstaande gegevens bij ons bewaard gebleven. Mocht u exact willen weten welke gegevens er van u als klant in ons bestand zitten dan kunt u een verzoek hiervoor via ons contactformulier indienen. Wij sturen u dan binnen 3 werkdagen de gevraagde gegevens toe